Tworzy scenografię do spektakli teatralnych i koncertów muzycznych m. in. dla Teatru Korez: dekoracje i kostiumy do Ballad kochanków i morderców” wg Nica Cave’a, Cholonka wg Janoscha (spektakl nagrodzony ZŁOTĄ MASKĄ) i Kometa, czyli ten okrutny wiek XX wg Jaromira Nohavicy (ZŁOTA MASKA za scenografię). Dla Teatru Aktora i Lalki „Ateneum” w Katowicach do Tezeusza i Ariadny (ZŁOTA MASKA za scenografię). Dla Teatru Śląskiego im. S. Wyspiańskiego projektowała scenografie do spektakli w reż. R. Talarczyka: Underground i Piąta strona świata wg Kazimierza Kutza, Historii Żołnierza (wspólnie ze studentami Natalią Łajszczak i Maciejem Połczyńskim) oraz wyreżyserowanej przez W. Patlewicza sztuki W popielniczce diament.
Jest autorką typograficznych instalacji multimedialnych do esejów scenicznych Tadeusza Sławka i Bogdana Mizerskiego, koncertów scenicznych Kwartetu Śląskiego oraz Crave Sarah Kane i Air E. E. Cummingsa do kompozycji Stanisława Bromboszcza, pokazywanych w Tetrze Korez w Katowicach i NOSPR, a także instalacji Meduza dla Muzeum Fotografii w Krakowie.
Projektowała identyfikację graficzną spektakli dla Teatru Rozrywki, festiwali muzycznych NOSPR, Kwartetu Śląskiego i Akademii Muzycznej w Katowicach. Jej prace pokazywane były w 2008 na sympozjum „Liguid Page” w Tate Britain w Londynie i stanowią element wystawy Moving Type Exhibition prezentowanej w Gutenberg Museum w Mainz w 2011, a obecnie podróżującej po Europie.
Dokumentację Air pokazano również na Pinselstrich vs. Megapixel Medien-/Kunst aus Warschau w Dreznie 2013.
Jest autorką licznych artykułów poświęconych projektowaniu graficznemu i reprezentantką Polski na Międzynarodowym Forum ATypI.
Foto: Nathalie Olko