Była asystentką reżysera, Michaela Marmarinosa w stołecznym Teatrze Dramatycznym oraz asystentką Piotra Cieplaka w Teatrze Żydowskim w Warszawie. Dorobek reżyserski Karoliny Kirsz obejmuje m.in.:
– Pułapkę T. Różewicza w Teatrze Studio w Warszawie (w ramach cyklu Studio in Progress, 2011),
– Zimę w czerwieni A. Rappa w Teatrze Rampa/Scena Eksperymentalna w Warszawie (2011),
– Końce świata M. Beckera (2012) oraz 69 (2014) I. Bauersimy (sfinansowane przez Fundację Współpracy Polsko- Niemieckiej i Ambasadę Republiki Federalnej Niemiec),
– Dotknij wiatru, dotknij wody A. Oza (2014), One same (2015), Szoszę I. B. Singera (2015) – wszystkie w Teatrze Żydowskim w Warszawie,
– Jestem swoją własną żoną D. Wrighta w Teatrze WARSawy (2014),
– Biesy F. Dostojewskiego w PWST Kraków - Filia we Wrocławiu Wrocław (2015),
– Skrzywienie kręgosłupa I. Lausund w Teatrze im. W. Horzycy w Toruniu (2017).
Od roku 2011 reżyserowała także serię czytań performatywnych, m.in. dramatów:
– Cnoty zachodniej cywilizacji A. Grabowskiego w Teatrze Studyjnym w Łodzi,
– I życie toczy się dalej M. Berg oraz Każdemu według zasług S. Hassler i P. Turrini w Teatrze Żydowskim w Warszawie,
– Dyrygent jazzowy W. Sretera w Teatrze Konsekwentnym w Warszawie,
– Liebrecht oraz Pracę cyfrową przy taśmie P. Kraxnr w Teatrze Studio w Warszawie,
– Album ślubny G. Karnad w Teatrze Capitol w Warszawie,
– Cyjanek o piątej P. Kohouta (Fundacja Rozwoju Teatru Nowa Fala),
– Fragmenty dramatów Rolanda Schimmelpfeniga oraz Uwodziciel R. Paczochy w Teatrze Powszechnym w Warszawie,
– Podróż do Ohio G. Baryllego oraz Pozory nie mylą S. Lacka w Teatrze WARSawy,
– Listy miłosne do Adolfa Hitlera (JCC Warszawa).
Od 2013 roku jest asystentem na Wydziale Reżyserii Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza w Warszawie.
Karolina Kirsz jest laureatką pierwszej nagrody na 12. Międzynarodowym Festiwalu ZDARZENIA im. J. Szajny w Tczewie za spektakl Zima w czerwieni A. Rappa (2011).
W Teatrze Rozrywki wyreżyserowała Żywoty świętych osiedlowych we własnej adaptacji książki Lidii Amejko.
Foto: Artur Wacławek