Absolwentka wydziału Reżyserii Dramatu (specjalizacja dramaturgia) w krakowskiej Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego, słuchaczka podyplomowych Gender Studies IBL PAN, uczestniczka warsztatów teatralnych Laboratorium Dramatu Nowe Epifanie, kursu Laboratorium Nowych Praktyk Teatralnych na Uniwersytecie Humanistycznym SWPS we współpracy z Nowym Teatrem w Warszawie.
Wystawiane, publikowane dramaty: Ciało Bambina (Teatr Polski w Bielsku Białej) – w spisie „najlepszy / najlepsza (dramat) 2018”; Wyspa Kalina (TP w Bielsku Białej, spektakl nagrodzony podczas XVIII Festiwalu Dramaturgii Współczesnej Nagrodą Publiczności, Nagrodą Młodych); 108 kostek cukru (Teatr Dramatyczny im. J. Szaniawskiego w Wałbrzychu), Jezioro (Teatr Dramatyczny w Warszawie), Wyspa (Teatr im. W. Horzycy w Toruniu), Szkubaczki (półfinał GND), seria dramatów o polskich księżniczkach (Nie jestem twoją córką Mieszko w półfinale GND / wydany w zbiorowej publikacji Teatr Starego w Krakowie Młod(sz)a Polska), adaptacja powieści Martyny Bundy Nieczułość pod tym samym tytułem (Teatr Wybrzeże w Gdańsku) i inne.
Rezydencja artystyczna Sommerblut Festival: Face to Faith 2022, rezydencja literacka AiR Goyki 2023, Stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego na rok 2020 w dziedzinie literatura, Atelier Scenariuszowe VI edycja.fot. Artur Wacławek
Aktorka, wokalistka, instruktorka wokalna. Jest absolwentką studiów I i II stopnia Akademii Muzycznej w Łodzi na specjalności musical. W 2025 roku podczas uroczystego posiedzenia senatu uczelni otrzymała dyplom „Primus in Artibus” dla najlepszej absolwentki studiów magisterskich za osiągnięcia w roku akademickim 2023/2024.
Jej doświadczenie sceniczne obejmuje liczne produkcje teatralne m.in.: Pilot i Mały Książę – cyber musical, reż. West Hyler (Katowice / zespół wokalno-taneczny), Prometeusz, reż. Kamil J. Przyboś (spektakl objazdowy / rola Mojry), Pinokio, reż. Kamil J. Przyboś (ATM Wrocław Scena na Bielanach / zespół wokalno-taneczny).
Od 2020 pracuje jako instruktorka zajęć wokalnych w Młodzieżowej Akademii Musicalowej we Wrocławiu, której jest absolwentką. W tym samym roku rozpoczęła współpracę ze studiem Iyuno SDI, regularnie użyczając swojego głosu w produkcjach dubbingowych filmów i seriali m.in. dla Disney+ czy HBO Max.
Jest laureatką III miejsca oraz zdobywczynią nagrody specjalnej Teatru Muzycznego Adria podczas Ogólnopolskiego Festiwalu Piosenki Musicalowej Adria 2024. W 2025 rozpoczęła współpracę z Teatrem Variete Muza w Koszalinie jako wokalistka podczas trasy koncertowej Mamma Mia: Tribute to ABBA.
Współtworzy zespoły wokalne: Wroclove Musical Choir oraz The Fentress Experience Singers.
W Teatrze Rozrywki w Chorzowie występuje gościnnie jako Promyczek w musicalu Koty w reżyserii Jakuba Szydłowskiego.Foto: Artur Wacławek
Scenografka, kostiumografka, malarka.
Mawia, że: „Światło w spektaklu pełni kolosalną rolę. Budujemy nim wszystkie nastroje, podkreślamy i akcentujemy kolejne sytuacje, wyciszamy lub wręcz przeciwnie – podnosimy napięcie. Dobry oświetleniowiec jest jak malarz. Przy pomocy światła reflektorów maluje pejzaże, sceny zbiorowe i portrety. Tyle, że jego dzieła nie przechodzą do historii. Żyją kilka chwil…”.
Studentka projektowania graficznego na Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego na rok 2024/2025. Współpracuje z Laboratorium Badań nad Szczęściem, dążąc do tworzenia przyjaznej przestrzeni akademickiej dla studentów.
Jej prace projektowe i audiowizualne były prezentowane na licznych krajowych oraz międzynarodowych przeglądach i konferencjach. W działalności twórczej stawia na eksperyment i poszukuje nieszablonowych rozwiązań.
Poza sztuką i projektowaniem uwielbia czytać oraz układać puzzle.
Aktor, reżyser, kompozytor, pieśniarz, grajek, łakomczuch.
Jako aktor współpracuje z deskami teatralnymi, kamerami i innymi takimi, dzięki którym może się wypowiedzieć, pobawić i popracować.
Komponuje muzykę do spektakli teatralnych, widowisk i piosenek, które mają wpaść w uszy i poruszyć serca tych, co zechcą ich posłuchać.
Wyróżniony finalista 44. Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu.
Do 30 kwietnia 2025 roku etatowy aktor w Teatrze Dramatycznym im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku. Następnie otwiera się na świat i wyrusza poszukiwać i realizować następne artystyczne wygibasy.
Absolwent Państwowego Policealnego Studium Wokalno-Aktorskiego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni.
Grał w Teatrze Muzycznym w Gdyni w spektaklach Mury Jerycha w reżyserii Wojciecha Kościelniaka, Hairspray, reż. Bernard Szyc i Cud albo Krakowiaki i Górale, reż. Michał Zadara.
Już jako student zadebiutował rolą Chandlera Binga w spektaklu Friends – The Musical Parody w reżyserii Agnieszki Płoszajskiej w Teatrze Muzycznym w Toruniu, w którym gra również w musicalu Mikołajek w roli najgorszego ucznia w szkole, Kleofasa.
Natana można zobaczyć również w Teatrze Muzycznym w Łodzi w roli początkującego, ale bardzo zaangażowanego w śledztwo Agenta Dollara w musicalu Catch Me If You Can w reżyserii Jakuba Szydłowskiego, w spektaklu Madagascar w roli Króla Juliana, Skrzypek na dachu w roli Mendla oraz w Les Miserables czy Pretty Woman.
Zdobył nagrodę za najlepszą rolę pierwszoplanową męską w spektaklu Igraszki z diabłem na międzynarodowym festiwalu młodzieżowych zespołów teatralnych.
Swoją pasję związaną z teatrem rozwijał też na innych płaszczyznach takich jak charakteryzacja, wliczając w to perukarstwo, fryzjerstwo a także SFX – Efekty Specjalne.
Trębacz
Studentka Wyższej Szkoły Technik Informatycznych w Katowicach na kierunku grafika, zdobywa wiedzę teoretyczną i praktyczną w zakresie sztuk wizualnych. Specjalizuje się w grafice komputerowej, ilustracji i projektach multimedialnych. Współpracowała z Teatrem Rozrywki przy tworzeniu grafik użytkowych oraz plakatów do takich spektakli jak „Curie - trzy kolory” czy koncertu sylwestrowego „Rewia!”. Podejmuje się również współpracy indywidualnej z jednostkami prywatnymi m.in. tworząc logotypy, grafiki, czy pomysły na kampanie reklamowe. W swojej twórczości łączy pasję do sztuki z nowoczesnymi narzędziami cyfrowymi, tworząc projekty zarówno dla branży reklamowej, jak i dla indywidualnych zleceń artystycznych.fot. Artur Wacławek
PerkusistaAbsolwent Wydziału Jazzu i Muzyki Rozrywkowej Akademii Muzycznej w Katowicach. Z Orkiestrą Teatru Rozrywki związany od 2024 roku. Swoją przygodę z perkusją rozpoczynał od grania w zespołach punk rockowych, wkrótce jednak odkrył pasję do muzyki jazzowej, a zwłaszcza do orkiestr jazzowych i big bandów. Jego największymi inspiracjami są perkusiści będący wybitnymi mistrzami tradycji perkusyjnej – Buddy Rich, Dave Weckl, Steve Gadd, Tony Williams, Louis Bellson, ale także współcześni artyści tacy jak: Rene Cremmers, Bill Stewart oraz Benny Greb, pod którego okiem miał okazję się kształcić na warsztatach w 2022 roku. Jest aktywnym członkiem wielu zespołów m.in. Fuzja, Nocna Orkiestra Eksperymentalna, Tamero Trio, big bandu Sunny Band, Miejskiej Orkiestry Dętej „Rybnik”. Występował z wieloma gwiazdami polskiej muzyki rozrywkowej oraz jazzowej takimi jak: Piotr Cugowski, Kayah, Kasia Moś, Michał Szpak, Olga Bończyk, Viki Gabor, Mateusz Ziółko, Kuba Więcek, Gabriel Niedziela. Występował także z zespołami: Carrantuohill, Chwila Nieuwagi, iGramy z Pokusą oraz Orkiestrą Reprezentacyjną AGH w Krakowie. Ma na swoim koncie 3 albumy studyjne: „Moonshine” (2021) z big bandem Sunny Band, „Idąc Pod Prąd” (2022) z zespołem Fuzja, którego jest założycielem oraz „Nocna Płyta” (2023) z Nocną Orkiestrą Eksperymentalną Piotra Kotasa.Foto: Artur Wacławek